Klubdragtpolitik

Klubdragpolitik for

FFB (Frederikssund Forenede Boldklubber)
FIK (Frederikssund IK)
ORI (ORI-Fodbold)

Vision
At skabe en ensartet klubprofil, når klubberne repræsenteres hjemme, ude og i fritidslivet.

Bestyrelserne (FIK og ORI) udvælger klubdragt/mærke

Der etableres samarbejde med en tøjleverandør til alle 3 klubber, som sørger for leveringsgaranti til aftalt pris og tid af alle de beklædnings genstande klubben bestiller, i henhold til indgået købs/leveringsaftale.

Klubberne/trænere/ledere forpligter sig til, at købe det pågældende tøjmærke og handle hos leverandøren, så længe købs/leveringsaftale er gældende.

FFB hjemmebane spilledragt inkl. FFB logo (U5-U19)

Rød trøje
Blå shorts (marine)
Blå strømper (marine)

FIK hjemmebane spilledragt inkl. FIK logo (herre-, damesenior, old boys, veteraner)

Blå/gul stribet trøje
Blå shorts (royal)
Blå strømper (royal)

ORI hjemmebane spillerdragt inkl. ORI logo (herre-, damesenior, old boys, veteraner)

Blå/hvid stribet trøje
Blå shorts (royal)
Blå strømper (royal)

Der spilles altid i den af klubberne valgte spilledragt. Dette for at klubbernes profil altid er så ens som muligt, når klubberne repræsenteres.

Alle aftaler/køb vedrørende klubdragt, fritidsbeklædning, bolde og rekvisitter foretages af den indkøbsansvarlige udpeget af bestyrelserne.
Alle tilbud indhentes af den indkøbsansvarlige.

Trænere/ledere i klubberne skal være loyale overfor klubbernes indgåede købsaftale.

Pr. 1. januar 2018 - Beklædning - ADIDAS via forhandler Sportyfied
Pr. 1. januar 2018 - Udstyr - SELECT via forhandler Sportyfied

Indkøbsansvarlig for FFB: Rikke Hedensted.
Indkøbsansvarlig for ORI: Dennis Vendelbo
Indkøbsansvarlig for FIK: Rikke Hedensted